سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

نرم افزار حسابداري مناسب شغل شما چيست؟

۵ بازديد

نرم افزار حسابداريِ مناسب شغل شما چيست؟

صاحبان مشاغل به راحتي مي‌توانند از نرم‌افزار حسابداري متناسب با شغل خودشان استفاده كنند و مديريت مالي كسب و كار خود را در دست بگيرند. تنوع نرم‌افزارهاي حسابداري با اندازه و نوع كسب و كار شما ارتباط مستقيم دارد. به دليل تسلط نداشتن صاحبان مشاغل به مقوله‌ي حسابداري، نرم‌افزارهاي مالي به سوي هوشمند‌سازي هدايت شده تا صاحبان مشاغل بتوانند به سادگي بخش حسابداري را مديريت كرده و از عملكرد حسابداران خود آگاهي داشته باشند.

نرم افزار حسابداريِ مناسب شغل شما چيست؟ اين سوالي است كه در ادامه به آن پاسخ خواهيم داد.

در نرم‌افزار‌هاي مالي رايج در بازار معمولاً پس از ثبت يك رويداد مالي مانند فروش، تمامي عمليات‌ مربوط به آن از جمله كاهش موجودي انبار، افزايش حساب بدهكاران يا صندوق و بانك، افزايش فروش، سود حاصل از فروش، گزارش‌هاي حسابداري و مديريتي مانند دفاتر روزنامه و كل و معين و غيره به صورت اتوماتيك ثبت خواهد شد.

مواردي كه قبل از خريد نرم‌افزار حسابداري مناسب شغلتان بايد در نظر بگيريد:

درباره نرم‌افزار حسابداري مناسب شغل‌تان مشورت كرده و آن را شناسايي كنيد.

برخي از نرم‌افزارهاي حسابداري براي صنعت و حرفه‌اي خاص طراحي شده‌اند. از اين قبيل نرم‌افزار‌ها مي‌توان نرم‌افزار‌هاي توليدي، شركتي، فروشگاهي، بازرگاني و… را نام برد.

با اينكه نرم‌افزار‌هاي عمومي‌ معمولاً مقرون به صرفه‌تر هستند، اما نرم‌افزاري كه متناسب با شغل شما طراحي شده باشد، انجام امور را براي شما بسيار آسان‌تر مي‌سازد. براي مثال اگر شما صاحب يك بوتيك لباس‌فروشي باشيد، نرم‌افزار حسابداري ويژه خرده‌فروشي به شما كمك مي‌كند كه موجودي خود را به راحتي مديريت كنيد.

در اين نرم‌افزار‌ها ويژگي‌هايي طراحي شده است كه شما را قادر مي‌سازد به سادگي آيتم‌هايي از قبيل رنگ، سايز يا نوع كالا را انتخاب كنيد. اين نرم‌افزار‌هاي حسابداري داراي سيستم فروش يكپارچه نيز هستند. به طور كلي نرم‌افزار‌هاي ويژه مشاغل براي كاربردهاي عملياتي و بالا بردن ارزيابي عملكرد مشاغل طراحي شده‌اند.

شركت مهندسي نرم‌افزار هلو براي مشاغل مختلف، نرم‌افزار ويژه و اختصاصي همان شغل را طراحي و آماده كرده است. نرم‌افزارهاي ويژه مشاغل مانند نرم افزار قنادي، نرم افزار رستوران، نرم‌افزار سوپرماركت، نرم‌افزار طلا و جواهرفروشي، نرم‌افزار پوشاك و بسياري ديگر، مطابق با نيازهاي همان شغل طراحي شده‌اند.

مشاوران ما همه‌روزه آماده ارائه راهنمايي در زمينه انتخاب نرم‌افزار حسابداري مناسب شغل شما هستند. براي ارتباط سريع‌تر و راحت‌تر ميتوانيد از سرويس چت آنلاين موجود در وبسايت هلو و ماي هلو استفاده كنيد.

 

مشحض كنيد كه مي‌خواهيد نرم‌افزار شما داراي چه ويژگي‌هايي باشد.

بنابر نياز و ساختار شغلتان، يك ليست كامل از امكاناتي كه مي‌خواهيد نرم‌افزار حسابداري‌تان داشته باشد تهيه كنيد.

ممكن است شما به نرم‌افزار حسابداري ساده‌اي نياز داشته باشيد كه تنها جريان‌هاي نقدي شما را پيگيري كند؛ شايد هم به نرم‌افزاري جامع نياز داشته باشيد كه تمامي ‌كارها را برايتان انجام دهد.

نرم‌افزار هلو با ارائه در سه سطح ساده، متوسط و پيشرفته، در هر سطحي پاسخگوي نياز شماست. با استفاده از گزينه fast mode نيز مي‌توانيد محيط نرم‌افزار را خلوت‌تر و ساده‌تر كنيد تا كار با نرم‌افزار براي شما راحت‌تر شود.

 

با يك راه‌حل كم‌هزينه شروع كنيد.

بسته به اينكه نياز‌هاي شما تا چه حد معمول يا پيچيده باشند، بايد نرم‌افزار مطابق با نياز خود را انتخاب كنيد. براي مثال اگر شما تنها مالك كسب و كار خود هستيد، كارمندي نداريد و گردش موجودي شما پايين است و تعداد انگشت‌شماري مشتري داريد، نرم‌افزار‌هاي ارزان قيمت پايه براي شما بهترين گزينه هستند.

اين گونه نرم‌افزار‌ها شامل تمامي ‌ويژگي‌هاي پايه‌اي كه به آن نياز داريد، هستند. براي مثال شما را قادر مي‌سازند كه فاكتورها را براي مشتريان خود صادر كنيد و به مشتريانتان نيز امكان پرداخت از طريق دستگاه پوز و ساير امكانات مشابه را مي‌دهند.

 

تمام هزينه‌هاي درگير با قيمت‌گذاري را در نظر بگيريد.

اگر كسب و كار شما گردش موجودي بالايي دارد يا كارمندان زيادي داريد، لازم است كه از قابليت‌هاي پيچيده‌تر و ويژه نرم‌افزار مخصوص شغل خود بهره‌مند شويد.

اين گونه نرم‌افزار‌ها موجودي شما را به طور مداوم كنترل كرده و به شما كمك مي‌كنند كه براي خريد خود برنامه‌ريزي و جريان‌هاي نقدي خود را مديريت كنيد.

همچنين مي‌توانيد چندين سطح قيمت‌‌‌گذاري تعريف نماييد. بنابراين در هنگام خريد نرم‌افزار حسابداري علاوه بر هزينه كلي نرم‌افزار كه بايد بپردازيد، به ساير هزينه‌ها از جمله هزينه‌هاي تعمير و نگهداري، پشتيباني و ارتقا‌ء دوره‌اي نيز توجه كنيد.

خدمات پس از فروش براي تمامي نسخه‌هاي نرم‌افزار حسابداري هلو شامل قفل نرم‌افزاري(SLM)، يك سال پشتيباني رايگان، پاسخگويي به سؤالات از هشت صبح تا دوازده شب، عضويت در كلوپ مشتريان، چت آنلاين و خدمات هوشمند اينترنتي، دو جلسه آموزش رايگان، فيلم آموزشي جامع و راهنماي گام به گام براي نصب نرم‌افزار هلو است.

 

اطمينان حاصل كنيد كه نرم‌افزار حسابداري مورد نظر، قابل توسعه باشد.

انعطاف‌پذيري، عاملي كليدي در نرم‌افزار حسابداري كسب و كار شماست.

كسب و كار شما ممكن است در ابتدا محدود و كوچك باشد، اما اگر شما قصد داشته باشيد آن را رشد دهيد، به نرم‌افزاري نياز خواهيد داشت كه بتواند خود را با گردش موجودي بالا و كارمندان و مشتريان بيشتر تطبيق دهد.

بررسي كنيد كه نرم‌افزار مدنظرتان ماژول‌هاي افزايش قابليت و ارتقا را دارد يا نه؛ اين نكته از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. وقتي صحبت از مديريت مالي است، يك نرم‌افزار حسابداري و مالي خوب مي‌تواند در كسب و كار شما تفاوت ايجاد كند و موجب رشد آن شود.

پس از در نظر گرفتن تمامي‌ ويژگي‌ها و قابليت‌هاي متناسب با شغلتان، نرم‌افزار مناسب را انتخاب كنيد.

 

هلو، پكيجي كامل براي رفع نيازهاي شماست

همان‌طور كه گفتيم، نرم‌افزار حسابداري هلو، محصول گروه شركت‌هاي طرفه نگار، داراي نسخه‌هاي متنوعي بوده و بيش از دويست گروه شغلي را پوشش مي‌دهد.

اين نرم‌افزار به صورت كلي براي فروشگاه‌ها، شركت‌هاي بازرگاني، خدماتي، توليدي و صنعتي نسخه‌هاي ويژه‌اي دارد. همچنين شركت هلو نسخه ويژه انواع مشاغل مثل فروشگاه لوازم خانگي، سوپرماركت و رستوران‌ها را توليد كرده است.

نرم‌افزار حسابداري هلو از جمله نرم‌افزارهاي بسيار پركاربرد در بين نرم‌افزارهاي مالي و حسابداري به شمار مي‌آيد، به طوري كه كاربري آسان همراه با امكانات گسترده، نرم‌افزار هلو را به پركاربرترين نرم‌افزار مالي كشور با حدود 700 هزار كاربر تبديل كرده است. نرم‌افزار حسابداري هلو در نسخه‌هاي تك‌كاربره و شبكه ارائه مي‌شود و قابليت ارتقا به نسخه‌هاي بالاتر، همراه با حفظ اطلاعات قبلي هم را دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد